fate will twist the both of you

åhh, satte på min musik-mapp där jag har en massa blandat.
vet ni vad jag lyssnar på nu?
Mr. big - To be with you <3

älskar den låten.
tydligen är bandet typ rockers(?) och jag trodde att det var en liten gospel-kille.
men det gör absolut inget.
för den är fin.

varit i skolan idag och träffat på vår nya historia-lärare
han är kombinerad gympalärare så han går runt i träningsoveraller.
i alla färger. alla.
slutade tidigt iaf (:
men det är jobbigt att börja 8.10 varje dag.
jag får väl leva med det, får tänka på alla andra i världe som har det sämre än mig..

nu ska jag göra något nyttigt, plocka upp diskmaskinen!
ha det fint och lyssna på bra musik.



     razorlight - before I fall to pieces                     mr.big - to be with you

Kommentarer
Postat av: Lina!

ha, jag har börjat 8.15 ett helt år. D: och jag åker ju liiiite längre än du;D

2009-08-26 @ 17:12:22
URL: http://lynsies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0