how did you get here under my skin?

ehm, hej.
jag kände för att hylla heath idag
så jag har på mig min "the joker"-tröja (:

i onsdags var jag kanske 3 sekunder från att svimma i skolan.
hade mensvärk som jag aldrig haft förut!
satt i klassrummet när det började flimmra svart/grått/vitt
och jag sprang till toan..
där fick jag värsta svett-attacken, helt kallsvettig och magen bara skrek och vred sig.
satt ´med huvudet mot handfatet för att kyla mig och drack vatten.
tydligen hade jag suttit därinne i 30min, när sof kom och letade efter mig.
hon gick och hämtade min väska och kom tillbaka <3 (tack)
sen åkte jag hem med rawshirawr och sov i nästan 2 timmar.
usch, har verkligen aldrig haft sån värk innan.

info om min vecka (: hah.
hope you enjoyed.
förövrigt har jag nog inte förstått att skolan har börjat.
är inte riktigt med på grejen^^
hade min första projektsarbetes-lektion igår
och det känns extremt jobbigt och så.
men det är inte långt kvar, jag slutar i maj.
jag slutar i maj (: haha.

ikväll blir det "sagan om ringen"-marathon with tha gals (:
nu ska jag hänga upp tvätt, ha det bra heej så länge.


Kommentarer
Postat av: Emma

Det hade ju vart kul om du hade svimmat, jga har nämligen aldrig gjort det! haha

2009-08-29 @ 08:54:49
URL: http://www.emmaärascool.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0