I may switch off and go in a daydream

jag har en ny byrå.
den är fin.


jag har sorterat ut massa kläder som inte passar och som jag har gett upp hoppet om.
jag har tex ett linne som jag aldrig har använt, men det är så fint  (:
började dammsuga mitt rum igår - ska fortsätta idag.
ska göra bakom, under, över alltihop ^^ hah

vaknade imorse (08:15) av ett bilsurr och någon som pratade genom mitt öppna fönster.
"god moorgon"
det var andreas som lämnade min mobil, jag glömde tydligen den där (A)
han skulle åka och jobba.
sen försökte jag somna om men det gick inte!

nu sitter jag här och kollat igenom tv-kanalerna 3ggr.
tittar lite på Dr.Phil som pratade om Octuplets-mom..
har ni hört talas om henne?
hon är ensamstående mamma med 6 barn hemma redan,
då hon bestämde sig för att bli gravid igen.
de satte in mer befruktade ägg och sånt och vips så fick hon åttlingar...!
nu har hon 14 barn hemma och kan inte riktigt ta hand om dem.
sen att hon har råd att plastikoperera ansiktet för att likna angelina jolie
men inte ha råd med sina barn är en annan sak.

oj.

en trevligare sak är att jag och min syster emma håller på att diskutera när new moon-premiären är i UK.
för då hade jag tänkt åka dit!
jag har nämligen fått (?) det i födelsedagspresent av henne :D
även av angelica fick jag sällskap till filmen! (Y) greatness


[kolla vad jag hittade!]


[hittade denna i vardagsrummet..med tillhörande spindel]


Kommentarer
Postat av: SOFIE

ååååhhhh du har en Atlas autograf !!!

lyllos



2009-08-20 @ 12:34:50
Postat av: Pernilla

hahah! Atlas! De var inte att leka med! Trots att min crush var nog Plexus.. ;)

2009-08-20 @ 13:16:33
Postat av: rawshi

hahahah nej alltså den är mammas,från 80-talet typ :D hahaha

2009-08-20 @ 13:58:35
URL: http://osaya.blogg.se/
Postat av: SOFIE

plexus!! hahaha

kommer pernilla på fredag?:)

2009-08-20 @ 14:24:54
Postat av: Emma

Ja du far det. hahaha Jag betalar. Du kommer.

2009-08-20 @ 14:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0