I used to sing to your twisted symphony

första dagen i skolan efter lovet - check!
hur det var? låt mig säga att dagen var lång.
nya lärare och massa nya ämnen.
klassen var som vanligt + två nya.
jag fick läxa i italienskan och förstod inte vad samhällsläraren sa.
de började prata om projektarbetet, första dagen!

nu är jag trött, school is draining me out. hah

jag hade maskerad i fredags föressten och fick finbesök av bla. john lennon, cher och kissie ^^
har inte många bilder. skicka om du har? (:

jag börjar 08.10 tre dagar i rad nu.
jag är lat.
har inte kommit igång än.
men imorgon är det kebab i bamba! :D
ibland måste man älska frölunda.

nu ska jag gå hem till hun och kolla på tv.
puss på er!



Kommentarer
Postat av: lynsie!

ofta nih ade lektioner? Jag var i skolan i knappt en timma^

sen annars har jag haft en trevlig kväll och har lite att berätta! haha!:D :*

2009-08-24 @ 22:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0