stay as young you can, for the longest time

liten uppdatering (;
i onsdags åkte vi in för att gå på liseberg,  men vi åkte runt i en timme
för att hitta parkering och hittade ingen.
så vi åkte och köpte glass istället (:
vi gjorde ett nytt försök på torsdagen och var där när dem öppnade!
det var mer lyckat ^^
vi åkte en massa karuseller och spelade på nästan alla hjul!

på kvällen gick jag till hannah för hon fyllde 18! (grattis)
riktigt trevlig tjejmiddag med massa riktigt trevliga tjejer :D
senare på kvällen skulle de gå ut, och minderårig som jag är..
fick gå hem med de andra som inte heller hade fyllt "/ heh
jag gick den korta vägen hem med emelie som hade en kolonilott vid askim.
såg på nya true blood avsnittet innan jag somnade.

igår var jag och åkte Gokart med andreas familj (:
jag var skiitnervös innan, för jag är inte rikigt gjord för att använda gas och broms! ^^
men det gick bra, jag lever.
fast tidsmässigt kom jag sist, men det var ju första gången jag åkte (;
andreas däremot kom in på topp-listan för dagen!
men han har ju jobbat på ett gokart-ställe, skyller på det.

idag är det födelsedagskalasx2/namngivning/välkommen till världen hos min moster och morbror :D
ska få träffa min kusin linus son lukas för första gången!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0