you can take a blue sky and turn it gray

just nu har jag huset för mig själv!
första gången på tre veckor ^^

syster och barn åkte hem idag,
så jag och pappa har gått runt och plockat leksaker och annat en stund nu.
han åkte ner till båten nu med bert, de ska ju på båtsemester nästa vecka..
undra hur det kommer gå? det är bara tråkigt väder här i göteborg nu.
är sommaren helt slut nu eller? jag vill ha mer sol (:

vi firade min och pappas födelsedagar lite lätt idag.
ingen av oss är hemma när vi fyller år, så vi åt tårta och fick present.
jag fick en cykeltuta- och vi vet vad det betyder? Åsa får en ny cykel! :D YAY

jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar till new moon,
varje gång jag ser en screen-shot längtar jag ännu mer heh.

ikväll blir det troligen fika with tha gals, vi behöver träffas innan jag åker (:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0