just the two of us, I've never felt so free




ojdå, har nästan glömt av att jag har lovat bilder från london ^^ heh.

jag har varit upptagen denna veckan med kulturkalaset!
varit i stan varje kväll nästan (:
lyssnat på musik och varit på liseberg.
fick till och med en dos av neverstore, jag visste inte att de skulle spela alls.
så åkte jag, sof och raw in till P3 sommarsession och där var dem :D :D
åhh, så fint och underbart! de körde en aukustisk version av racer, ihh.

okejokej, whatevah tänker ni..
men jag tror att ni vet hur jag fungerar nu (; hah
always an obssesion going on.

en kväll var det filmmys hos raw, the ring 1 o 2!
sen har jag jobbat två dagar också.
kattis har fyllt 19 föressten (:
vi var ute med henne lite.


[magnus bäcklund, deportees, neverstore]

[liseberg - sengig åsa - stjärnvinst! - Jacob i neverstore]

[söta rawshi-rawr, apocalyptica, väntan på hammerfall]

[hammerfall x2]

[födelsedagsbarnet]

[europe på avenyn = packat med folk]

och bara för sofie-lilla ^^




 london-bilder kommer (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅHH

ÄNTLIGEN :DD ögonorgasmorama

2009-08-17 @ 16:07:33
Postat av: Pernilla

Var du också på liseberg när magnus bäcklund spelade?:D Jag och helena hälsade på pappa där då. Jag tror även jag anar pappas huvud på den bilden. Synd att vi inte träffades! Hoppas det blir snart istället! Kramar!

2009-08-17 @ 20:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0