I know, you don't need to tell me

jak er glat.

fick VG på båda delarna i svenska nationella! (:
liksom muntligt.. who would have thought?
har vg i religion A också, YAY^

igår hämtade hun upp mig och rawshi-rawr i skolan.
sen åkte jag och hun runtruntrunt för att leta julklappar.
vi var inne på toys och träffade på jonii som jobbade hårt (Y) heh
sen blev det BK, men jag är fortfarande trogen MCDare alltså.
det är inte samma sliskiga pommes som jag gillar (:

NU HAR JAG JULLOV!! ;D
det blev ingen avslutning- det blev sovmorgon
och den var well-needed.
jag känner att jag måste åka in till stan eller torget
vet inte vilken dock.
blabla..

Emma kommer hem idag!!
så jag får ta och damma lite och så^
ikväll ska vi ut och fira lovet! will be GODT <3


Kommentarer
Postat av: Shul

JAG VAKNADE DU hahaha

2009-12-18 @ 12:36:21
URL: http://shul.blogg.se/
Postat av: Kattis

HAHA Jonisen sa att han såg er (Y)

2009-12-18 @ 14:51:53
URL: http://kattiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0