I never meant to brag, but god does it feel good

igår kväll var vi på Parken och firade att vi har lov! (:
jag tycker att det blev lyckat faktiskt.
vi kom in precis innan tio så slapp betala entré och sen fick jag en gratis dricka (A)
(guud, va jag tjatar om det)  hahah, men det var så snällt!

folk satte sig vid vårt bord och vägrade gå därifrån..
en kille kom från ingenstans och trodde att vi var hans bästa vänner ^^
ruumpaah-killen hängde där ett tag med?

jag vill ha bilder! (: skicka på msn?


älskar att fokusen är på semester



idag har vi bakat vörtbröd och jag visar mina mad skillzz med att kasta dem i luften.




nu; glass och happyhippo!


Kommentarer
Postat av: SÅFIE

I KNOW! NÅGON HADE PILLT PÅ RATTEN SÅ JAG RÄDDADE LILLA FOKUSEN PÅ DE SISTA BILDERNA

2009-12-19 @ 23:16:44
Postat av: Johanna

Titta vad duktig du är!!! Mamma sa att Moster Margot skulle vända sig i graven om hon sett mina misslyckade lussebullar men över dig blir hon stolt tror jag. Skönt att vissa traditioner lever kvar. Jag trodde det var Emma som var med er ut men det var lilla Åsa såg jag när jag förstorade. Ni börjar bli väldigt lika och jag börjar likna mamma mer för var dag. Hjälp! hihi...

2009-12-20 @ 08:53:52
URL: http://enhimlamassabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0