it's the wrongs that make the words come to life

herre min get.
jag har en liten ledig stund (:
varit upptagen hela veckan.
i måndags var jag och hun och såg Avatar
jag blev överraskad faktiskt, för jag ville inte ens se den först.
men den var så himla vacker!
lite ont i benen fick man efter 3 timmar men det var det värt^

sen har jag städat, shoppat, jobbat, lagat mat, firat jul
och ätit en massa julmat.

jag har även gett och fått julklappar.
älskar min nya morgonrock och mina pjamasbyxor <3
fick annat också självklart!

igår var vi hos mormor och morfar och firade lite (:
det är alltid mysigt.
idag har jag jobbat..
ett tips; cykla inte i snön, särskillt inte när det är is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0