they're telling me it's beautiful

shooho!
jag tycker att vädret är tråkigt.
helt grått, som att det väntar på minus grader
så att det kan snöa.
alla tidningar varnar för snöovädret.. vart är det då?
give me some snö liksom (:

jag åkte hem i hopp om nytt GG eller OTH men nej.
alla serier har uppehåll.
utan how I met your mother - åh underbar serie <3

på fredag kommer lilla Emma-slemma hem! ;D
då börjar julen. baka, fixa, pynta och göra marsipan.
när johanna kommer är det dags för nyår! wounderbaar



videon är vacker och låten is godt.
~jared är het, men det är old news~


Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAH! Kommer aldrig glömma hur det snöade förra året när jag skulle till dig.. så mötte jag louise and her boy, helt inpackad i snö..motvind</3. We had a laugh!

2009-12-15 @ 20:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0