you're falling down, what you gonna do?



jag vet inte.
jag är i en dimma.
orken är på minus liksom^


hun sov här inatt och idag bakade vi lussebullar och pepparkakor iaf (:
på kvällen nu var jag och såg new moon för tredje gången (A)
nu ska jag inte se de förens jag har den på dvd.
sof är med på team jacob iaf! YAY
köpte way too much godis - får ge till mor.
de andra flickorna gick ut efter bion men jag ska jobba imorgon så åkte hem.
jag har inte varit ute på en månad, inte sedan halloween.
jag är en hemmasittare som njuter av ensamhet och av nothingness.
tragiskt.

imorgon efter att jag har jobbat ska jag och loui försöka ta oss in till dansuppvisningen
och kolla in hur det går för vår grupp (:




Kommentarer
Postat av: Johanna

haha...titta där är jag med min fanclub. Jag var med Nina och Mysan och kollade på New Moon för andra gången. Nina och jag kände oss som två cougars som dreglade över småpojkar...men dom är ju så himla fina...=)

2009-12-07 @ 17:54:33
Postat av: Emma

Men skärp dig Åsa, pigga till dig lite. Eller så får du helt enkelt börja knarka!

2009-12-07 @ 22:46:33
Postat av: ÅSA

jag får nog börja knarka då (;

jag har hört att man blit rätt pigg av det!

GOOD ADVICE BIG'SIS!

2009-12-08 @ 19:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0