fear is a friend who's misunderstood

tjoho people!
har precis kommit hem från jobbet och duschat nu (:
folk är verkligen galna när det gäller cola-glasen..

jag sitter och väntar på mor, syster och barnen + kristina
som kommer hem från långås och plockat upp kristina på vägen.
vi ska äta när de kommer, men jag är superhungrig nu!

igår var en extremt lugn dag som jag behövde :D
städade, bytte påslakan, kollade på serier och glömde av att äta.
kollade klart på de 4 sista avsnitten av Harper's Island!
precis som kattis sa, blev jag helt chockad över vem som var mördaren!
verkligen inte den jag hade tänkt mig.
tittade även på det nya True blood avsnittet,
måste erkänna att Tyra's liv är mer intressant än Sukie's just nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0