feeling hot hot hot

HEJ!
jag orkar inte skriva så mycket om alla dagar som gåttt (;
men det blir ni nog bara glada över? hah.

iaf :D
i onsdags fyllde Filippa 1 år och vi hade kalas med tårta och släkt.
innan kalaset jobbade jag.

i torsdags åkte jag, raw, kattis och shul till danmark!!
vi åkte till fredrikshamn och det var det tystaste stället jag vart på någonsin!
men det var trevligt (:
andreas kom och hämtade oss hemma i göteborg på natten, han är för snäll <3

i fredags hade vi tjejmiddag hos pariya :D
hon hade lagat världens godaste mat och jag åt nog lite för mycket.
hennes balkong hade hon gjort iordning med kuddar och filtar så vi satt där ute hela kvällen.
jättemysigt faktikst! 

igår jobbade jag först, med min pralin-anton och det gjorde allt roligare ^^
efter jobbet var det bara att göra iordning sig inför loui's maskerad!
jag blev en pirat och de andra var en blandning av maskar, sjuksköterskor,
prinsessor och grekiska gudar
(;
en väldigt trevlig kväll!
totally worth it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0