I know the heart of life is good

i tisdags var jag i stan med rawshi (;
helt plötsligt träffade vi på pariya och gick runt med henne resten av dagen.
riktigt trevligt ^^

igår jobbade jag på kvällen igen.
men på dagen var jag helt emotional drained
för att jag hade kollat på michael jackson's minnesstund kvällen innan.
jag satt och grät som en bebis..
tyckte att det hela var fint.

idag har jag varit på torget och sedan 421 med rawshi (:
vi var helt slut efter det.
på bussen hem fick vi inte gå av..
fick åka till åkered och gå hem -.-
pain.in.the.ass.driver.

nu ikväll åkte vi gals in till stan och fikade på tintin.
skvaller och mumma = godt 
 haha, nu sitter jag med chips och kollar på Harper's island ;D

Kommentarer
Postat av: SOFIE

Jag känner att jag måste kolla in det där Harper's Island :D är du olaglig eller surf the channel?



PUSS VA

2009-07-10 @ 10:07:32
Postat av: ÅSA

nejnej, den går på tv4 23.40 mån-tors (:

inget olagligt här inte ^^

2009-07-10 @ 13:19:55
URL: http://chimo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sitter man fortfarande på Tintin´s. Det gjorde vi oxå i min ungdoms dagar.

2009-07-10 @ 14:40:07
URL: http://enhimlamassabarn.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0