i wanna scream at the top of my lungs

jag har räknat ut att jag, andreas och mor min åker till London om 1 vecka! :D
det ni (; hah.

jag har även bytt header, känner att den är gul.
men det är helt okej.
vet inte om jag ska ha kvar den dock ^^

idag har vi varit på ikea och kollat på byråer bla.
massa finfint!

kommer inte på något att skriva faktiskt..
jag ska åka och handla mer mat, har varit i affären varje dag i tre dagar (;
om ni undrar så har jag lungnat mig sen klippen kom ut.
men bara lite! hah.
klarar mig ett tag till nu iaf :D

just nu sitter jag med slumdogmillionaire-soundtracket på
och dansar med flippen!
hon tycker om musiken och klappar händerna ;D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur stavar du lugnat egentligen? hihi...

2009-07-27 @ 19:38:41
URL: http://enhimlamassabarn.blogg.se/
Postat av: Lina

Den lille skiten är så fruktansvärt söt. De andra med! UPP I TAKET

2009-07-27 @ 23:01:40
URL: http://oysan.blogspot.com
Postat av: Emma

Wouhou jag raknar ner!

2009-07-28 @ 13:44:18
Postat av: Anonym

Oj jag höll på att glömma.



Jag vill ha:

Dill chips

Smågodis

Knäckebröd

Den goda kôrven ni vet?

Saffranscremefraiche

Thai kryddan

En lång och ståtlig svensk karl.



Tack på förhand.

2009-07-28 @ 21:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0