look for the girl with the sun in her eyes

regnet öser ner, har gjort det hela dagen.
jag tror att jag snart drunknar faktiskt.

igår var en extremt lång dag (;
vaknade hos mormor och morfar, sen åkte jag tåg från falkenberg
till göteborg där papi hämtade min i en orange firmabil.
sen cykla till jobbet i regn, hem och duscha, vagnen till stan
för att möta upp tjejerna och köpa godis.
sen åka till bergakungen för att se på Harry Potter :D
efter det tog det mer än en timme att komma hem och sova.

filmen var bra, men mer modern än dem andra
och dumbledore fick inte rikigt sin "final".
mitt egan fel att jag läste om boken nu innan filmen,
då blir man lätt besviken.
mycket var ändrat, men fortfarande väldigt harry-pottig ;D
hermione var vacker i hela filmen tyckte jag, men hon var för ledsen.
jag ska se den en gång till när jag är i london,
då får jag säkert en annan uppfattning (:

Kommentarer
Postat av: Emma

Gött, jag har nämligen inte sett den än!

2009-07-23 @ 20:26:09
Postat av: Angelica

Jag föreslår att vi går och ser den på en iMAX-biograf (jag vill nämligen också se den igen). Vad sägs om detta?? :)

2009-07-24 @ 21:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0