some people make it better, some make it worse

igår var jag duktig minsann!
jag städade hela huset, damsög, plockade undan och torkade lite golv.
nu är det fint - så fint det kan bli i vårt hus ^^

på kvällen åkte jag, sof, rawshi och andreas och hyrde film
och köpte massa mumma till en skräckfilmskväll.
jag var livrädd när vi tre tjejer satt i filten med kuddar.. heh
båda filmerna var äckliga, den ena hade riktiga lik med i filmen
(anledningen till att vi tog den?) hahah.
gick hem i ösregn och vände mig om flera ggr
för jag trodde att någon gick bakom mig^.

just nu sitter min papa i bilen och kör till sthlm för att hämta
syster johanna med barn (;
så nu några veckor fram är huset fullt av barn och leksaker- yey.
fast jag ska inte ljuga, jag tycker om när dem är här!



james morrison i mina öron.

Kommentarer
Postat av: SOFIE

VAR DET RIKTIGA LIK!? hahah omg



james morrison är mysig

2009-07-11 @ 18:01:02
Postat av: ÅSA

JAA! det var det jag blev lockad av (; haha



james morrison + john mayer = ren njutning

2009-07-11 @ 21:14:13
URL: http://chimo.blogg.se/
Postat av: Lina

haha, ofta. du har 5 meter hem? <3

2009-07-11 @ 23:39:27
URL: http://oysan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0