when your mind breaks the spirit of your soul

I'm a bit busy, you guys (:
min syster johanna har kommit hit med tre barn
och mina föräldrar har inte semester än.
så jag är Moster Åsa ett tag nu ^^

whatevs..
Helena fyllde 18år i söndags så jag och sof var där på tjejmiddag ;D
väldigt trevligt blev det till slut, tack helena <3

igår hade loui kaffe och tårta för hon har fyllt år (:
jag gick dit och åt goooda marängtårtan och hennes jacob's (c/k) kladdkaka!
mummelimum.
senare på kvällen gick jag och lynsie på promenad och pratade (:
hon berättade om arvika och allt.
jag är nästan sugen på festival nu också^

idag har vi varit i Botaniska och haft picknick.
pratade även med alla 4 tjejer i tele samtidigt och pratade om Danmark!
vi ska dit på torsdag om allt går som det ska (: bara över dagen.
jag kom precis hem från bio med hun ;D
vi såg transformers 2 och jag tyckte väl att den var bra men liite töntig (A)
det hjälpte inte att det satt två småbarn brevid mig.. alltså de kan inte ha varit mer än 7 år!
de satt och pratade högt hela filmen och höll på.

nu ska jag sova.
kan lägga in bilder imorgon!


Kommentarer
Postat av: Lina

Du får väl komma med nästa år då, söting!:)

2009-07-15 @ 22:19:38
URL: http://oysan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0