bigger and better then your favorite sweater

okej, så det var übertrevligt hos antonia i lördags :D
hennes hus alltså.. jag vill bo i hennes badrum !
härligt att träffa alla tjejer igen också <3
missed you guys.

massa bilder togs under kvällen, som jag gärna skulle vilja ha.
får snoka på facebook (; heh

igår var en seg dag, innan middag cyklade jag och mor ner till marholmen
och tog ett dopp.. det gör jag inte om!
det kändes som att jag simmade med isflak och jag fick svårt att andas ^^
men lite skönt att svalka sig ändå.

idag har jag inte gjort så mkt mer än att åka och hämta min cykel hos anto (;
jobbiga barn på 92an som ska bada fick jag åka med..
det är för varmt för mig ute, väldigt jobbigt indeed.

avundsjuk på shul som åkte till england idag!'
men jag ska ju faktiskt dit snart också :D






haha, roligaste bilden! vad hände liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0