i don't wanna lose control by falling

min lilla engelska-lärare maggie var sjuk idag.. TYPISKT!
vi skulle få tillbaka nationella idag och betyg.
jag som verkligen ville veta, nu får jag veta när betygen kommer i lådan.

the good news; jag fick 12 poäng på matte nationella, och det var precis gränsen för G
så, jag klarade matte B ^^  Fantastiskt!

jag skulle byta mina gladiators som jag fick av mamma igår.
men de fanns inte i 38 på torget och de enda par som fanns kvar fanns i Nordstan..
så jag åkte dit och bytte (: much better.
köpte brownie på vägen hem för att ha när jag kollade på mtv movie awards.

´tur att jag var ensam hemma när jag kollade på det
för jag satt och skrattade, skrek och fnissade ljudligt :D
bara lilla fenix som är tvungen att vittna mina sånna stunder.
andy var hilarious, as usual!


föresten så fyller andreas 18 idag  :D
HAPPY BIRTHDAY HUN <3




 


Daniel Merriweather - Change

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så duktig lilla söta gulle-Åsa!

2009-06-03 @ 21:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0