everything that was taken can be restored

jag och rawshi cyklade till skolan idag (:
det var skönt men jobbigt, tur att det inte är så långt.
på svenska-lektionen var vi 6 pers..

det kom liite fler på historian, där vi hade betygssnack.
jag fick VG :D
men många blev inte glada och elever från andra klasser
kom och pratade med jane en gång till, men gick ut ännu argare.
för jane ändrar sig inte... hon är inte rättvis någonstans.

jag, shul och raw gick tidigare till geografin och fick VG alla tre ;D
sen cyklade vi hem och jag kollade på the hills-finale
jag är så blödig, grät flera ggr.
btw; var holly full på the rehearsal dinner? hon verkade helt borta.

imorgon ska jag kolla på MTV movie awards (:
vill se hela och orkar inte kolla klipp på mtv.com
har likom två lektioner imorgon!
betygssnack på båda.. får tillbaka nationella i eng och matte "/
hoppas verkligen att jag klarade g-gränsen på matten.

(lynsie, måste berätta att vår douglas har tappat luften)





- alla mina vänner som undrar om jag kommer vara lite stalker-fan i framtiden,
  läs komentarerna på inlägget om new moon-trailern. min syster och hennes rumskompis 
  skrek/tjöt när de kollade på videon. så, det är stor chans att jag kommer vara en stalker for the rest of my life.
  men jag ser inget fel i det, det är alla andra ^^ för jag tycker om att veta saker om sånt jag tycker om. -

Kommentarer
Postat av: SOFIE

IMORGON kommer jag till skolan gulleplutt.

jag tyckte det vart ganska .. onödigt att gå idag:DD

pussepuss

2009-06-02 @ 17:07:01
Postat av: Emma

Word.

2009-06-02 @ 22:20:26
Postat av: Kim

Word x2

2009-06-02 @ 22:23:20
Postat av: Angelica

Kan ju säga att mellan alla tjut uttalades ett antal <i>OH MY GOD</i>.



Du är i gott sällskap vad gäller att vara ett stalker-fan.

2009-06-02 @ 22:23:46
Postat av: Lina

Stackars Douglas!:(

Tror minsann att hysterin lägger sig, precis som den gör med allt annat:)<3

DU VET ATT JAG GILLAR DIG FÖR DEN DU ÄR! haha:D

2009-06-02 @ 22:56:24
URL: http://oysan.blogspot.com
Postat av: Angelica

Jag tror aldrig att hysterin kommer lägga sig! Twilight for ever... Hihi.

2009-06-03 @ 21:41:56
Postat av: Sandra

Sjukt fin bild!

Iih twilight <3

2009-06-05 @ 10:30:24
URL: http://thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0