i've just seen a face i can't forget

jag lägger in lite bilder från helgen.
när nästan hela närmaste släkten samlades (;
heh.

så alltså, stohr, jonsson, karlsson, carlson, hagström
när jag och emma hade cyklat runt, runt, runt i långås rondellen
sa hon att hon nu fattade varför jag tyckte att carlsson-familjen är coolare än oss andra ^^
var tvungen att skriva det emma, tyckte att det var bra att det inte bara är jag.

  
  
   
   

emma, bilderna var meant for the blog liksom (; heh
lite mycket flilippa men jag tycker att hon var så söt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU HAR KJOL PÅ DIG!!:DD

2009-06-02 @ 17:08:47
URL: http://SOFIE
Postat av: Angelica

Vad fin du var i din nya klänning Åsa!

2009-06-02 @ 22:22:32
Postat av: Emma

Det är OK sista! ^^

2009-06-02 @ 22:26:12
Postat av: Lina

FETT SÖTT OMG!:D

Du, barnen , de older ones;)

2009-06-02 @ 22:54:43
URL: http://oysan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0