nothing's gonna change my world

efter mycket om och men blev det bio igår (:
vi gick på My bloody valentine 3D!
alltså, det blev att alla satt och skrattade åt sätten folk dog på
och en massa andra saker liksom.
men det var fortfarande en skit-läskig film och jag satt och drog i hun's tröja hela tiden..
men även jag skrattade ^^
tycker inte rikigt om 3D effekten dock, blev jobbigt efter ett tag.

bussresan hem var underbar, heh'
alla satt med sina glasögon på och de två killarna som också satt där bak
tittade bara på oss..
vid ett tillfälle stängde en kille ett fönster och jag och sof hoppade och blev lite skrämda
killen tittade på oss igen och fattade ingenting xD

när jag kom hem blev jag ännu räddare
för både jag och mina pappa hörde ljud på altanen..
vi gick och kollade där ute och i alla rum.
jättetrevligt när jag skulle gå och lägga mig, verkligen.
men jag hoppade snabbt in i den magiska världen vid Hogwarts och det gick över (:

känner att jag har en massa att fixa inför ITALIA :D
men idag har jag bara tvättat, så det går långsamt.
whatevs - vi åker på fredag!!
GELATO, here I come HAH


                       

      
     (sof's mobilbild)

Kommentarer
Postat av: SOFIE

LAATT.

fan vad rädd jag blev på bussen:))



vi kollar sistaminuten resor överhuvudtaget. Verkar dock inte bli något:( men vi sparar vidare så blir det kanske en resa i augusti=))

2009-06-08 @ 15:40:29
Postat av: Anonym

haah vi hade också på oss de på bussen folk ba wft haahahaahh. visst var filmen BRAAA och visst skrattade du åt hans haka som flög haahhaa

2009-06-08 @ 22:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0