remember me as a time of day

jag saknar one tree hill.
men som tur är börjar serien "true blood" igen den 14/6 :D
en vampyrserie som faktiskt är väldigt bra!
CHECK IT OUT!

jag har skrivit en liten lista över min packning som jag ska fixa idag.
känner att jag inte rikigt har ork, men jag vill inte stå här imorgon utan något packat..
får ta och sätta på lite michael jackson på stereon och dansa, då funkar det nog! (:

jag lade in massa musik på ipoden igår, fick rensa bort skit för att få plats.
har 4 GB på min och det är väl bara ca 700-800 låtar.  blabla
lyssnade på hon melissa horn igår och rös!
jag tycker inte om när man sjunger på svenska (förutom timbuk)
men hennes röst <3 åh.
 
föressten spelar timbuk på liseberg på fredag! och jag missar det :(
DAMN, får kolla om han kommer tillbaka i sommar.
han spelar ju faktiskt i London!! (visste du det emma-lilla?)



Kommentarer
Postat av: SOFIE

SKOJAR DU!?!?!?!? TIMBUK!? OMG THANKS FOR TELLING ME :O:O:O:O:O

2009-06-11 @ 13:55:50
Postat av: Emma

Är det SANT? NÄR NÄR NÄR?

2009-06-11 @ 22:05:32
Postat av: ÅSA

okej, timbuk har redan varit i london tyvärr ^^

han var där 21 maj -.-

2009-06-12 @ 09:02:15
URL: http://chimo.blogg.se/
Postat av: Lina

TELLING YOOOU!;;;;;;D hon är mysig

2009-06-17 @ 19:02:55
URL: http://oysan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0