two wrongs make it all alright

sitter här och funderar på om jag ska cykla ner till havet och lägga mig där
eller ta fram badenbaden-stolen i trädgården..?

i öronen har jag john mayer (: åh underbar sommarmusik.
såg att erik hassle spelar på liseberg 1 juli, någon som vill följa med?
jag hade tänkt att städa till lite i mitt rum idag, men har ingen ork.
får la lägga mig i solen och sen kaffe!
sen är jag nog lite redo för städning, right? ^^

kanske att jag lägger in bilder från italien senare.
det kommer ju bli roligt, heh.
whatevs- nu går jag härifrån (;



Kommentarer
Postat av: rawshan

ah i klart jag gör sorry !!

om du vill gå till havet bor jag brevid och det är bara att slå en pling :D

2009-06-25 @ 20:13:07
URL: http://osaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0