to make a mountain of your life is just a choice

det är en vindig dag här i göteborg!
men solen är framme ändå, dock inte så mycket att jag vill sola.
jag hade hoppats på att brevmannen skulle ge mig paket idag- men nej.
hade varit perfekt emma (; haha
jag ska istället damsuga och tvätta i hög musik från sommaren '06
det ni! ;D

ikväll är det den berömda Drakbergsdagen och självklart ska jag gå!
äta lite korv och kakor, lyssna på elever som försöker sjunga osv.
UNDERBART!
tror att jag kommer se ett antal av mina gamla klasskompisar där, fun fun

imorgon är det skolavslutning och det känns überskönt!!
inga mer läxor, prov, redovisningar och tidiga morgonar (på 3 månader)

VanityFair.com har en omröstning om vem världens vackraste man är?
Rob Pattinson leder med 58% när jag kollade sist.
jag själv röstade på James Franco (:
han är en vacker man tycker jag.
så han förtjänar en bild ^^




and in the words of my tomyboy:

så ska jag fylla på mitt glas med mer av den ljuvliga dryck.


Kommentarer
Postat av: SOFIE

GO FRANCO GO FRANCO!

honom i Pineapple express. JATACK.

2009-06-04 @ 17:19:58
Postat av: ÅSA

EXAKT! GIVE ME!

jag kände för att gå mot strömmen liksom (;

2009-06-04 @ 17:54:22
URL: http://chimo.blogg.se/
Postat av: Anonym

haah eeh jag vet han ljög... -_- DEN JÄVELN!

2009-06-04 @ 19:27:31
URL: http://kattiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0