like you miss me, cause I know that you do

HONEY(S), I'M HOME!

jag kom hem igår kväll, men hade ingen ork.
för vårt tåg från hamburg var försenat 1 timme!
och då missade vi tåget hem till gbg, inget annat tåg gick till gbg
så vi fick stanna en natt i köpenhamn..
men NU är jag hemma iaf!

italien var underbart varmt och skönt :D
lite för varmt ibland, men ska inte klaga.
vi var först två dagar i Florens och det var vääldigt varmt ^^
vi bodde i ett palats turned to hostel men en massa myggor
det var hemska myggor som attackerade mig i sömnen!
resultatet blev 61 bett och min rygg/arm såg allmänt äcklig ut..
sedan tåg till Venedig ;D väääldigt vackert!
det är faktiskt så fint som alla säger.
där bodde vi på ett kloster fullt med nunnor,
men det var som ett hotel med en curfew kl.23

det bästa av allt var nutella till frukost <3
italien = nutella för mig.
fantastisk start på dagen- nutellamacka, kaffe.
det sämsta är att min panna ramlar av :(
jag fjällar av all solbränd hud i pannan.


hela resan;
göteborg-köpenhamn
köpenhamn-münchen
münchen-bologna
bologna-florens
florens-venedig
venedig-münchen
münchen-hamburg
hamburg-köpenhamn
köpenhamn-göteborg



har suttit i (opsi) 2½ timme nu och kollat upp ALLT!
bloglovin, twitter, youtube, blogg och ska kolla bdb ^^
har varit borta från internet i 9 dagar,
emma kollade sin facebook lite då och då.
sen råkade jag göra bort lite mkt pengar på hennes mobil..
lägger upp mer senare! nu ska jag sätta på en tvättmaskiin.

LATERS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Efter 17 kommentarer med "Det räcker nu" fattade du eller? hahaha Sego. Kan man få lite bilder skickade till sig tack?

2009-06-23 @ 22:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0