somewhere we went wrong, we were once so strong

toodelihoodel!
jag trodde att det skulle bli en bra dag
men huvudet mitt känns är inte på topp.
det är som en bubbla med ont har satt sig där inne, hah.

men jag har iaf släpat iväg mig till torget idag igen.
var nämligen där igår för att växla pengar och köpa bikini och sånt
men självklart glömmer jag pengarna..
så åkte tillbaka idag och passade på att klippa mig också.
mötte kattis (; mitt hår såg mongo ut då tyckte jag.

nu har jag växlat pengar, köpt bikinis, stort linne men har inte börjat packa än.
har blivit tillsagd att inte ta med mig mycket - ska ju tågluffa liksom (;
får se hur det blir med det!
jag lyssnade på tipsen :D thanks!
har varit olaglig idag och ska fylla på ipoden snart.
och svar till Antonia; jag har redan sett det programmet, för ett tag sen :D 

            
 
bilder på klippningen som ni kan skratta åt ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så söt lilla gullegull. Hur många bikinis tar du med dig nu?

Jag har bara en än så länge. En leopard mönstrad. HAHAHA Passande va? Du kanske kan ta med min lila?

2009-06-10 @ 21:09:26
Postat av: ÅSA

jag tar med 3, 4? (: haha

självklart kan jag ta med den lila!

HAHA! väldigt passande xD

2009-06-10 @ 23:01:57
URL: http://chimo.blogg.se/
Postat av: SOFIE

JATTEFINT

2009-06-11 @ 14:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0