and no one even knew, it was really only you

heelloo
idag var en fin dag tills det började regna.
italienskan var inställd så vi fick gå hem tidigare (:
köpte energidryck till matte-nationella imorgon som jag ska plugga på snart!
i posten låg ett brev från mcd med ett personalkort i ;D
ett kort med en massa rabatter för mcd-anställda.



fick sms från shul om att man ska stå och presentera sin hemsida för klassen.
ähm.. I don't do that.
men det kommer väl gå bra, hoppas jag.

jobbig vecka nu iaf!
jag har läxor/prov till varje dag.. -.-
inte så underbart.

Kommentarer
Postat av: Lisa

svar; ehm. Inte riktigt säker, men bilden togs i December förra året iallafall. Har för mig att den hette något med soho.

2009-05-11 @ 23:04:43
URL: http://seventhoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0