can't help it if I space in a daze

så, I guess att alla redan sett den officiella postern för NEW MOON !? ;D
kanske inte, jag lägger in den längst ner iaf för den är fiiiiiin xD

den där tjejen som skulle fråga mig "tjej-frågor" för ett arbete ringde mig
och bad mig komma till biblioteket.
frågorna handlade om abort, för hon höll på med ett arbete i hennes kurs
där hon skulle bli barnmorska ungefär ^^
de skulle kolla vad 8 tjejer tyckte om just abort.
hon bandade det, och efteråt fick jag en ask med Merci (Y)
GREATNESS - en ask choklad efter tre frågor!
good deal.

geografiprovet vad 1, X, 2 - frågor hah
det visste inte jag om.
men det gick bra, skule få minuspoäng om man svarade fel dock.

åkte till nordstan för att köpa ett linne, det slutade med att jag inte köpte det
MEN jag och raw dåg Axel från Debatt! ;D hah
raw's hjärta hoppade några extra gånger? 

okej, snart är det dags för sista avsnittet one tree hill S06
maah - det betyder det sista avsnittet med lucas och peyton :(


Kommentarer
Postat av: rawshan

MÅNGA extra gånger :D:D

2009-05-19 @ 18:13:40
URL: http://http://osaya.blogg.se/
Postat av: SOFIE

om jag faktiskt HADE vart lik Bella här så hade jag kännt mig lite klad - typ råsnygg.

synd att jag faktiskt inte är lik henne då, haha:)



men KEEP YOUR SCHEDULE OPEN FOR FRIDAY

maybe grillmys hos antonia

2009-05-20 @ 17:07:37
URL: http://sofysh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0