finders keepers, the whole thing is a lie

HEIJ!
jag har inte sktivit på några dagar av någon anledning
för mycket att göra kanske^... mycket iaf.
vi hade nationella matte i tisdags och det gick helt okej (hoppas jag)
onsdag var det svenska prov som inte gick lika bra ^^
på webbdesignen redovisade jag min hemsida, det gick prima'
de små pojkarna tyckte att jag skulle ha mvg, men det värmde inte särskillt mkt
eftersom vi sa det till alla när Roger frågade (; heh.
igår pratade jag om Mel Brooks på filmkunskapen.

efter det åkte jag in till stan för att ha dinner&movie med min kära mor (:
jag hade tid över så gick av vid avenyn och gick ner till kungsport
och köpte linne+t-shirt på HM.
mamma och jag såg Änglar och demoner-filmen, men blev besvikna när vi inte fick se så mkt av rom.

IDAG, var det skola och sen lunch-date med tjejorna i klassen ;D
vi fick reda på att de flyttat skolavslutningen!!
istället för den 11 juni, slutar vi den 5juni :D

Kommentarer
Postat av: Pernilla

whaaat?! Vi slutar 15 Juni!

2009-05-15 @ 17:17:55
Postat av: Lina

Ohgad! Sucha lyx. Hur kan pernilla sluta den 15de?! Det är måndagen efter då jag EGENTLIGEN slutar. Drar ju den 10de;$

RHODOS HERE I COME AND I JUST WET MY PANTS OF HAPPIENESS

2009-05-16 @ 09:07:45
URL: http://oysan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0