i believe this is heaven to no one else but me

woho, hemma efter att ha cyklat till kvantum.
jag skulle köpa chips och energidryck (shh)

god. jag fick kämpa för dem dära chipsen!
de bygger ju om på kvantum så allt är huller om buller
jag gick runt och letade men inga estrella-chips någonstans "/
till slut hittade jag två lager-vagnar med chips och mina älsklingar låg i botten..
så jag fick gräva och dra, tror inte att det är många hela chips i påsen
men det spelar ingen roll :D

nu halv fyra ska jag träffa lina och åka till styrsö och hennes morfar, I believe.
mysigt värre (:
och ikväll är det eurovision-final!
ska se om hun vill kolla på det med mig, troligvis inte.

nu blir det nudlar och kaffe! puss <3

Kommentarer
Postat av: rawshan

hahah jag fick också leta massa men hittade inga så det fick bli pringles:(

2009-05-16 @ 15:25:04
URL: http://http://osaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0