i don't care if i lose my mind, i'm already cursed

aldrig trodde jag att vakna upp till fioler skulle vara en bra start på dagen (;
tack så mycket, mr. rybak

idag blåser det storm igen! helt galet.
jag tror faktiskt att om jag gick ut nu skulle jag vara på maken på två sekunder ^^
tur att jag inte ska gå ut då, haha!
ska skriva mitt historia-arbete idag, om förintelsen och referat om 2.v.k
FUN FUN FUN!

mitt muntliga nationella engelska igår gick prima, hade med kattis :D
tyckte att det gick bra för båda!
roligt att lampan höll på att släcka sig i klassrummet, vi hamnade i mörker hela tiden.
på vagnen blev en tant arg på mig när jag råkade luta mig bak och nudda henne med min väska..
fattar inte tanter, de håller upp dörrar för en men vill inte att vi ska ut genom dem?!
inte gamla tanter utan damer i 50, 60års åldern alltså.

justde, när min mamma kom hem igår satt jag i soffan
med en gång frågade hon jag hade gått upp i vikt?! hon sa att jag såg rund ut om kinderna..?
vem säger så till sin sönderstressade dotter som lider av pollenallergi och pms?
samma dotter som precis hade tänkt fråga sin mamma om hon kunde gå och hämta lite kakor (HAHA)
sen när hon ringde min syster (emma) sa hon att jag såg ut som henne när emma var i min ålder.
buhuu, nu blir det sit-ups hela dagen i min plugg pauser!!

HERREGUUD - höll på att glömma!
det har ju kommit ut bilder frå¨n inspelningen av new moon i volterra!!
när edward ska gå ut på torget och bella kommer springade genom fontänen.
härliga kyss-scener ;D   I WANT NOVEMBER NOW.

mina systar kommer hem imorgon! :D <3
direkt importerade från två huvudstäder; Sthlm och London.
min mormor ska ha 80års kalas på lördag, därför samlas hela tjocka släkten.

 

Kommentarer
Postat av: Lina

du ä inte rond!

2009-05-28 @ 14:00:51
URL: http://oysan.blogspot.com
Postat av: ÅSA

nej, men om hon säger det när jag har gått runt hela dagen och tänkt på det.

doesn't really boost up the confidence does it? (;

haha, men nu ska jag äta mer kakor faktiskt!

2009-05-28 @ 14:25:03
URL: http://chimo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lilla kära Åsa. 1. Jag var mkt tjockare om kinderna än vad du är när jag var 16. Så det så. Sen så BÖR du fråga om lov innan du lägger upp bilder på mig på detta sätt.

2009-06-01 @ 22:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0