i love the way she glows in ultraviolet light

två lektioner idag, YEY
gick hem och pillade lite med min amatörsida
samtidigt hade jag twilight i bakgrunden för koncentration.
märkte nu efter att ha kollat på filmen nästan 5-6(?) ggr
att jag stör mig på bella..
kom även på mig själv med att säga peplikerna högt!
hah, true fan is all I've got to say..

köpte en ny hårtork idag, min familj har vanan
att få hår att fastna i den så att den är påväg att brinna ^^
nu har vi en; philips salondry control - den låter bra iaf.

känner mig tjock idag.
har ätit för mycket onyttigt och känner att jag vill röra på mig, heh
men jag är för lat för det.














Kommentarer
Postat av: SOFIE

Det är kattis fel:D Hhahaha

2009-05-06 @ 10:27:53
Postat av: Lina

PromInader är alltid bra:)

2009-05-06 @ 21:21:49
URL: http://oysan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0