i wanna die on the highest high

herregud, ni skulle sett mig igår efter vandringen..!
ont överallt, blåsor på fötterna och hemsk bränna i ansiktet.
hun sa att jag såg ut som en gammal tant som inte kunde gå typ, haha
jag har iaf sett hela varberg och det var så härligt vid vattnet med alla kites
de gillar verkligen vattensport där (; vindsurfare, kites, surfare - me like
det fanns mysiga vattenstationer på vägen, på en satt en tjej och spelade harpa vid havet.
vi åt den nya mcfest deluxe bacon YUMI

idag gör det inte lika ont, vi strechade rikigt bra men ska ta ett fotbad snart iaf (:
skickade in min sida i webbdesignen i fredags, inte helt nöjd med whatever.

och till min coola syster emma slemma som inte vet vad ^^ betyder
det är som ögon på någon som skrattar eller möjligen ögonbryn
helt enkelt en symbol för "hihi" - som jag ser det!
bra förklaring? yey or nay..?


  
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Du vandrar allt med alla tanter(A)

svar; Åsa, London betyder dig!<3 Haha, what else liksom? Dessutom, när jag fyller 18 kan jag använda min sparfond. Eller, kan ju ta lite där iaf liksom :D

2009-05-11 @ 16:35:58
URL: http://oysan.blogspot.com
Postat av: Emma

Okej, jag förstår. Egentligen var det Ange som ville veta. Men hon vågade nog inte fråga. ^^

2009-05-11 @ 21:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0