I wish it could be Sunday when I wake up everyday

känner mig liite onyttig idag.. som vanligt
vi har riskakor med ostsmak hemma, jag åt pizza precis och har en pringles burk brevid mig ^^
well, well (;

vi skulle ha argumenterande uppsats idag på svenskan
men när vi kommer dit säger vår lärare att vi inte är angagerade nog, så vi skippar det.
det var för att vi hade ett prov förra veckan som inte gick så bra för alla.
då tar anne ut det på alla och nästan säger att hon inte tycker om klassen? hah.
säger att vi inte ska skylla på historian - som vi har extremt mkt läxor/prov/inlämningar i
men det är sant! helt sjukt. vi blir straffade om vi inte lämnar in grejerna (;
historialäraren sänker oss med en gång om vi glömmer en sak..
bla,bla! sorry.

i webbdesignen kollade vi på en hemsida och alla i klassen höll på att klaga på killens sida
så jag kände mig tvingad att säga nått, så jag sa lite bra saker om den.
för det är inte roligt att stå inför en hel klass och alla bara säger dåliga saker, no no!
OCH JAG FICK REDA PÅ ATT JAG HAR VG ;D haappy or what?!

nu ska jag kolla på nya the hills avsnittet som jag glömde av igår (A)


Kommentarer
Postat av: Lina

palla att folk är så jävla negativa. ^

2009-05-20 @ 23:22:31
URL: http://oysan.blogspot.com
Postat av: Emma

Engagerade Åsa. ^^

2009-05-22 @ 23:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0