i'm coming up so you'd better get this party started

(rubriken hahah, tyckte att det var passande ^^)

just nu gör sig familjen Stohr sig redo för kalas,
vi byter kläder på filippa och väntar på kusin emil (:
sen ska vi åka till mormor och morfar i långås för att äta på laxbutiken i varberg.
en hel restaurang med lax.. heh
hoppas att det är god fisk, kan inte äta hur mycket som helst.

jag har på mig en importerad klänning från england, som jag fick av emma!
både andreas och jag tyckte att jag såg ut som en tant-greta i den.
men it grows on you, jag tycker mer och mer om den faktiskt (:
bilder kommer sen.

nu ropar dem, gotta go!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åkte Andreas också med till kalaset?(:

2009-05-30 @ 21:11:02
URL: http://oysan.blogspot.com
Postat av: ÅSA

nope, det gjorde han inte ^^

2009-05-31 @ 10:48:28
URL: http://chimo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tant-Greta? WTF???????????????????????????

2009-06-01 @ 21:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0