it wont be long, sunglasses on!

mina kära läsare (haha) idag har det varit en fin och solig dag i göteborg (:
vår samhällslektion gick ut på att utvärdera kusen och sen fick man gå.
vi gick till lidl och köpte proviant till kvällen då alla nog sitter hemma och råpluggar historia.
italienska-provet gick okej, inte för svårt men jag vet fortfarande inte hur man sätter ut obestämd artikel..

nu är jag hemma och äter, dricker och lyssnar på musik.
såg lynsie på torget och vi sprang och kramades, hon ville att jag skulle hänga med på fika
men no can do :(  måste plugga på årtal, personer och struktur...!

tänkte bara påminna er alla om att jag har sommarlov om 11 dagar(!!)
och att jag påbörjar min tågresa till venedig om 18 dagar :D :D


 

(mainstream yes, men han är så duktig och vacker att titta på)

Kommentarer
Postat av: SHUL

varför heter han "saturdayX"?

2009-05-25 @ 19:48:27
URL: http://shul.blogg.se/
Postat av: Lina

IT'S LIKE WONDERFUL: Men jag säger då så, att vi får ta och ses till helgen!<3

2009-05-25 @ 23:36:09
URL: http://oysan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0