like a shadow staying close to the light

åh, skönt med lite ledigt right?
jag måste antagligen sitta och plugga hela söndagen
för har två slutprov och ett arbete som ska in nästa vecka (;
kanske har sagt det förut.
historian är nästan hela boken på 500 sidor och sen italienska "allt vi gjort"

nu dricker jag kaffe och har ätit riskakor
ska åka till andreas mormor senare, i varberg.
kommer hem imorgon någongång.
men hoppas inte föör sent, för det kanske blev grill hos anto?

kollade på "what the buck" igår och han pratade om eurovision ^^
han pratade om alexander rybak och han santi(?) som sjöng för grekland, haha!
det är alltid trevligt att gå in på youtube och se att WHATTHEBUCKSHOW eller ShaneDawsonTV2 har en ny video ;D
 WOUNDERBAR

off to the shower, honeys
vill ni inte ha en random bild? jo det är klart, det visste jag väl.


pretty, pretty flowers

Kommentarer
Postat av: SHUUUUL

alltså texten blinkar inte på min dator!! och "blinkern" finns inte med i kodningen! :(

2009-05-21 @ 14:23:16
URL: http://shul.blogg.se/
Postat av: rawshan

nej alltså det är en trafikskola där som man bor på i två veckor :D men jag ska inte åka själv så det är lungt haha. Det fanns inga platser på kungälvs trafikskola därför ska jag åka upp dit :)



mm jag vet sååå synd (NAAT) hahah jag har ju inget jobb så jag förlorar ju inget på det direkt

2009-05-23 @ 19:09:29
URL: http://osaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0