oh, what a soft touch of a boy

weey, sitter i skolan (själv) och peppar inför webdesignen
kattis, var är du? saknat dig idag.

för typ tio min sen var det ett stort bråk i A-huset!
jag hörde massa skrik så gick dit, såg mandana
bli bortdragen från någon(?) det verkade som att de slogs..
jag vet inte, men en massa folk var där iaf!
där jag sitter nu finns nästan ingen som vet att det var bråk.
helt isolerat typ, hah!

jag ska fortsätta med min sida och få lite hjälp (:
hela dagen har varit trött, alla lektioner helt döda.
nu måste jag gå till lektionen, hejs.

Kommentarer
Postat av: Kattis

ååååååååååååååååååsaaa har du saknat mig<3 well here I am. jag har sovit igenom mig hela dagen för jag somnade inte fören 06 imorse! men jag gick på bilden :):)och GUESS WHAT jag har MVG i bild!!!!!!!

ja jag hörde också om det där bråket, mandana hade typ dragit av selma (i min bild) sjalen och rivit upp hennes hals så hon skulle till axess:O

2009-05-06 @ 15:38:19
URL: http://kattiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0