I don't want money I want a thing called happiness

Hej, jag heter Åsa och jag är beroende av koffein.

heh, första steget är att erkänna det va?
grejen är att beroendet har går så långt att det styrs av klockan.
varje dag vid 13 ungefär kommer suget,
som sockersug fast koffein-suget tar ALL energi ifrån mig
och jag kan inte koncentrera mig förens jag får i mig lite ^^

idag var en trött dag, vaknade och ville somna om varje gång jag vaknade.
det kändes som att det bodde tunga moln i huvudet och en lektion med
anneli hjälper verkligen inte.. hah

nu har jag fått i mig tre glas kaffe och tänkte plocka ur diskmaskinen.
ska göra klart hemsidan också, ja jag är trög. trust me I know



Kommentarer
Postat av: SHUL

HEJ ÅSA

2009-05-07 @ 19:17:01
URL: http://shul.blogg.se/
Postat av: Emma

Kl 13? För mig startar det typ 7.30 på morgonen.

2009-05-07 @ 19:29:57
Postat av: Anonym

HAHA är du galen 3 koppar kaffe överträffar tillochmed moua! ahahahah. eeeh håller med dig annelis lektioner får mig på dåligt humör :D

2009-05-07 @ 20:44:09
Postat av: Kattis

okej mitt inlägg försvan?..

hahah 3 koppar kaffe överträffar tillochmed moua! eeeee jaa Annelies lektioner får mig på dåligt humör :D

2009-05-07 @ 20:46:39
URL: http://kattiiis.blogg.se/
Postat av: Kattis

VADFAN

2009-05-07 @ 20:46:56
Postat av: ÅSA

emma: haa! jag mår bara illa om jag dricker på morgonen.



kattis: 3 glas är lite väl överdrivet! brukar dricka två om dagen, det är som 4 små koppar då ju ^^ HAH

2009-05-08 @ 11:39:54
URL: http://chimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0