you know i'd be proud if you call my name outloud

HEEJ!
jag är hemma.
eller jag kom hem igår men orkade inte skriva (;
vi stannade hos andreas mormor till lördagen alltså.
väldigt mysigt där, men tråkigt väder.
men vi hade chips i floder so it was alright ;D

igår när vi kom med bilen, såg vi sof på gatan påväg till mig.
helt synkade!  hon skulle låna en våffeltång- hon var på 80tal fest ^^
hoppas att det var lyckat! (;  me want pics!
på kvällen åkte jag och mötte pernill och gick och hämtade loui ;D
det blev film - bride wars och herkules
har saknat er båda två <3

nu ska jag sätta igång med pluggandet till nästa vecka..
not really looking forward to it though.
men måste göras! :(
 
TOODELS

   

Kommentarer
Postat av: Lina

I feel sorry for you!

Men ni slutar om 10 dagar, REMEMBER THAT!

2009-05-25 @ 16:40:15
URL: http://oysan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0