you're ripping up the dance floor honey

okej, glömde av att skriva igår (; 
jag träffade min gamla klass på café kosmos i lördags
det var mys att se alla igen, och två av mina lärare.
för mig kändes det helt naturligt att träffa dem ändå
har ju vuxit upp med dem. 
det märktes att man direkt gick tillbaka i sin gamla roll
lite synd, men kan inte hjälpas ^^

 grillning hos hun på kvällen och film med gott till (;
idag har jag inte gjort så mycket, bakat muffins och lekt
med honey ;D

nu kollar jag på "never been kissed" på 3;an
den är så söt.
ska snart gå och lägga mig och läsa New Moon

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag måste ge dig eclipse för faaaaaaaaaan , och jag lånar gärna breakin dawn:$

2009-05-04 @ 16:35:47
URL: http://oysan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0