because every princess has her knight

jag har nog slösat bort lite tid idag.
hade nämligen bara 1 lektion (: slutade innan tio!
väl hemma har jag kollat på alla serier som ploppar upp på tisdagar.
MEN jag har faktiskt dammsugit huset och städat fenix's bur (; wiho

fortfarande orkar jag inte läsa igenom alla historia häften
och svenska häftet till nationella imorgon.


jag vill att det ska vara maj nu!
allt är klart. 
ingen mer stress eller press.
jag ska bara stå och le på en skolgård^


 


bara live version med annan låt i början
"I really really wish I could be somewhere else.."


Kommentarer
Postat av: lina

jag har med sv-nationella imorgon.. svB då. Har du C eller B?

2009-11-17 @ 19:57:31
Postat av: KATARZYNA BABBUSH.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MAJ MAJ I MÅNE LIKSOM. kommer bli awsoome:D

2009-11-18 @ 11:58:40
URL: http://kattiiis.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, och sen kommer universitetet Asa, det ar ju en BARNLEK jamfort med gymnasiet! HAHAHA Not. Du bor nog passa pa och njuta nu horredu.

2009-11-19 @ 09:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0