find yourself, because I can't find you

jag har huvudvärk.
det är inte trevligt.

och så har jag ångest över arbeten,
i religion och projektarbetet :(
idag hade jag min första filosofi-lektion,
känner att det kommer bli mycker djupt tänkade i den kursen.
"Cogito, ergo sum - Jag tänker, alltså finns jag."

en kille kunde det utantill, varför är alla andra så mycket smartare än mig? hah.
jag vill också kunna latin.
så coolt att bara kunna säga något som ingen vet vad det betyder
men att det ändå låter vackert! (:

nu ska jag hoppa i sängen och läsa en massa häften som jag har i läxa YAY


MÅSTE
lägga in två videos på flippen och oliwer ;D
bästa barnen i hela världen! (andreas skrattade faktiskt också)
lägger dem i ett nytt för denna cpade...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0