you were the last good thing about this part of town

jag vill lägga in en låt här förstår ni,
men det är så att youtube är (var) nere för en stund.

-YouTube is down for maintenance and will be back shortly.-

det är ju lite jobbigt kan man tycka^


ehm.
igår började vi med middag hos sof och lite gott!
jag var redo att klä ut mig, men det blev inget av det ;(
skulle vara the joker - men gick halvt som pirat.
vi åkte in till stan och skulle in på bryggeriet men det var inte rikigt vår crowd där inne. heh

det blev the queen som gästades av oss istället! 
där fanns förresten en joker ;D 
sen efter att ha gått upp och ner på avenyn hittade vi till blvd.
vet inte rikigt vad jag tycker om det stället alltså ^^
men jag träffade loui och hanni där så thumbs-up for that one!

efter att typ ha dött på dansgolvet av folk, spenderat några timmar och pratat med en skåning
om hans kompis som var golfproffs..  
så åkte vi hem (:

-----------------------------------

helt okej helg alltså!
träffade lynsie i fredags också <3
men jag har väl inte rikigt hunnit med allt jag skulle göra det här lovet..
har tagit det lungt och sovit iställlet - väldigt sköönt!




Kommentarer
Postat av: lynsie

Haha,

panik? NO YOUTUBE!!!!

EHE btw, jag kommer inte komma ihåg att boka några biljetter till newmoon, så.. YOU DO IT^ jag tvingar dig. OKE?

2009-11-02 @ 15:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0