now you lift your eyes to the sun

seeg vecka.
helg? ja tack (:

jag orkar inte anstränga mig,
så jäkla trött hela tiden.

men jag fokuserar på de bra saker som är på väg!
- imorgon är det mössprovning (:  ett steg närmare studenten!!
- nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags för New moon <3
- den 26:e åker jag till älskade London och hälsar på syster och ange!


sen kommer ju december och julen med alla barn och systrar
då blir det nog inte en ledig stund.
bara massa bakande av pepparkakor, lussebullar och vörtbröd
även massa marsipan-görande också (:

nu får jag väl göra något att äta.
kaffe också för pappa kommer hem snart.



Kommentarer
Postat av: SOFIE

MÖSSPRÖVNING FTW! YAIE! + JUL! JAG LÄNGTAR OCKSÅ! + SEXY BITCHES!

2009-11-11 @ 19:47:18
Postat av: Emma

Jag har nedrakning tills du kommer. Det ar nu 15 days lefty.

2009-11-11 @ 20:06:29
Postat av: Anonym

jag med ha kakor !!! vad mysig bild med!!!!!du borde ha köpt de gröna kallingarna :P

2009-11-12 @ 20:49:03
URL: http://krystler.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0