what if I say I'm not just another one

jag är hemma (;
varit i skolan idag,
dock ångrade jag mig så tog inte med min nya team jacob-väska.
känns som att folket i min skola kommer tycka att jag är värre än den där tjejen
som går runt och pratar med sig själv^^  HAHA

får lägga upp några bilder imorgon, hann ju inte ta så många.
idag ska jag skriva mitt tal tills imorgon.
hoppas att det går bra och att jag inte dör.

har kollat in x-factor (:
jag har kommit fram till att jag inte tycker om Stacy.
min favorit har sedan början varit Danyl! bääst



världens bästaste basist Dougie Lee Poynter år, grattis! <3







Kommentarer
Postat av: Emma

MES Åsa, klart du skulle ha påsen! OCH lägga upp foton! Puss på dig!

2009-11-30 @ 21:40:06
Postat av: ÅSA

Jag lovar att jag ska ha väskan i skolan innan jagtar studenten! (: haha.

bilderna lägger jag upp imorgon.

2009-11-30 @ 22:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0