words are just words until you mean what you say

jag är en liten youtube-nörd yezz
hittade en musikvideo med alla disney-människor ^^
det värsta är att jag inte tycker att låten är så värst dålig.
fast vem är överraskad? jag tycker alltid om disney (A)

vågar jag lägga in den?
eller kommer jag minska min status då? hah
äsch, jag har ju ingen (;


om ni vill se videon är det ju bara att klicka på spelaren.



EN ANNAN SAK!
en utav männen på min "vackrast i världen-lista"
(enligt mig då)
har tappat några platser alltså, PHARELL
hittade en video "lapdance - NERD" 
väldigt förnedrande alltså..!  och han har mustach.
NEJ. det funkar inte^
skateboard P har inte mustach!
men skitsamma, i videon står skinnyass tjejer utomhus i bikini när killen har jacka på sig.
jag kan inte lägga in videon.
ingen inbäddning, men lika bra kanske.
det är classe-kinsa-kenza style på videon! iaf den ocensurerade.
här är den iaf!

blahblah.
nu får jag lyssna på old-school NERD för att må bra igen (:


Kommentarer
Postat av: SOFIE

ohh no. creepy-kyle video! precis som filosofiläraren snacakde om ^^ HORRIBLE

2009-11-16 @ 19:16:19
Postat av: Emma

Åsa lilla gullegumman, jag och Ange skulle vilja ha en språklektion när du kommer till London för vi förstår inte vad du skriver. Måste bero på generationsskillnaden! Huga vad gamla vi är! Pussigull!

2009-11-16 @ 23:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0